Novinky

Mobilné úlohy a mobilné denníky - krok k digitalizácii spoločnosti

2023-07-14

So zákazníkom sme našli spôsob, ako sledovať pohyb zamestnancov, záznamy o zákazníkoch a dátumy ich návštev vrátane digitalizácie denníkov.

 

Zákazník: výrobca okien a dverí

 

Aký problém vyriešil:

  • zákazník potreboval digitalizovať plánovanie montážnych a servisných úkonov technikov, t. j. nasledujúcich činností:
    • prijímanie požiadaviek na inštaláciu/servis.
    • predávať údaje o objednávkach z/do systému ERP
    • plánovať výjazd inštalačného/servisného technika
    • poskytnúť technikovi všetky potrebné informácie
    • vyhotoviť fotografie k objednávkam
    • ukladanie fotografií na stránke, kde budú priradené k objednávke
    • vykonať všetky potrebné kroky, ktoré sú pre daný typ zákazky nevyhnutné, t. j. povinné
    • informovať zákazníka, ako používať/udržiavať okno, čomu sa vyhnúť
    • vytvorte protokol a dajte ho zákazníkovi podpísať
    • odošlite protokol zákazníkovi
    • preposlať údaje fakturačnému oddeleniu
    • naplánovať opakovanú úlohu s ročnou frekvenciou na naplánovanie kontroly okien

 

Všetky tieto činnosti možno digitalizovať a v maximálnej možnej miere automatizovať prostredníctvom mobilných úloh Ecofleet.

 

Ďalší zákazník požiadal o automatizáciu procesu, ktorý spočíva v tom, že servisný pracovník kontaktuje zákazníka rok po každej inštalácii a snaží sa nájsť vhodný čas na riešenie problému, ktorý zákazníka zaujíma, aby technik vykonal kontrolu (napr. mazanie a nastavenie okien).

 

Navrhli sme prepojenie SMS brány s funkciou opakovaných úloh. Zamestnanec, ktorý nastaví ročnú opakovanú úlohu, zadá telefónne číslo zákazníka, správu, ktorú má systém po roku odoslať.

 

Po roku SMS brána odošle SMS správu klientovi a stav úlohy sa zmení na "SMS odoslaná". Odpovede od klienta sa zapíšu do poľa správy v tej istej úlohe a stav úlohy sa zmení na "Prijatá SMS odpoveď".

 

Týmto spôsobom sa pracovníkovi služby ušetrí čas na hľadanie klienta, aby zistil, či nemá/nemá záujem o službu, a naplánovanie termínu služby len s klientmi, ktorí prejavili záujem.

 

Úlohy mobilnej aplikácie Ecofleet:

mobile.jpg

 

Dalšie výhody mobilných úloh Ecofleet zahŕňajú:

  • Mobilná aplikácia Ecofleet je ideálna na prideľovanie úloh terénnym pracovníkom a kontrolu ich práce. Zadávanie úloh nebolo nikdy efektívnejšie
  • mobilná aplikácia lokalizuje zamestnancov a vypočíta najrýchlejšiu trasu k zákazníkovi a dokončenie úlohy - šetrí čas.
  • zaujímavou funkciou mobilnej aplikácie Ecofleet je zobrazenie všetkých monitorovaných objektov vo vozovom parku. Vodiči môžu sledovať polohu svojich kolegov.
  • aplikácia nie je len prehliadač, ale natívna aplikácia, ktorá funguje aj mimo signálu GSM.

(Jednou z výhod aplikácie Ecofleet je, že umožňuje vykonávať úlohy offline. To znamená, že aj keď nie je k dispozícii mobilný internet, aplikáciu môžete používať. Všetky informácie sa synchronizujú hneď, ako sa vrátite do oblasti s mobilným pokrytím. To je veľký rozdiel oproti online aplikáciám CRM, ktoré na vykonávanie úloh a správu údajov vyžadujú internetové pripojenie. Offline dokončovanie úloh v aplikácii Ecofleet môže byť veľmi užitočné pre vodičov alebo pracovníkov na cestách, ktorí potrebujú prístup k informáciám aj v oblastiach s obmedzeným internetovým pripojením).

Mobilné úlohy Ecofleet z pohľadu plánovania:

ntb-blog.jpg