Mobilné úlohy a mobilné denníky - krok k digitalizácii spoločnosti
2023-07-14
So zákazníkom sme našli spôsob, ako sledovať pohyb zamestnancov, záznamy o zákazníkoch a dátumy ich návštev vrátane digitalizácie denníkov.
Zákazník: výrobca okien a dverí
Aký problém vyriešil:
- zákazník potreboval digitalizovať plánovanie montážnych a servisných úkonov technikov, t. j. nasledujúcich činností:
- prijímanie požiadaviek na inštaláciu/servis.
- predávať údaje o objednávkach z/do systému ERP
- plánovať výjazd inštalačného/servisného technika
- poskytnúť technikovi všetky potrebné informácie
- vyhotoviť fotografie k objednávkam
- ukladanie fotografií na stránke, kde budú priradené k objednávke
- vykonať všetky potrebné kroky, ktoré sú pre daný typ zákazky nevyhnutné, t. j. povinné
- informovať zákazníka, ako používať/udržiavať okno, čomu sa vyhnúť
- vytvorte protokol a dajte ho zákazníkovi podpísať
- odošlite protokol zákazníkovi
- preposlať údaje fakturačnému oddeleniu
- naplánovať opakovanú úlohu s ročnou frekvenciou na naplánovanie kontroly okien
Všetky tieto činnosti možno digitalizovať a v maximálnej možnej miere automatizovať prostredníctvom mobilných úloh Ecofleet.
Ďalší zákazník požiadal o automatizáciu procesu, ktorý spočíva v tom, že servisný pracovník kontaktuje zákazníka rok po každej inštalácii a snaží sa nájsť vhodný čas na riešenie problému, ktorý zákazníka zaujíma, aby technik vykonal kontrolu (napr. mazanie a nastavenie okien).
Navrhli sme prepojenie SMS brány s funkciou opakovaných úloh. Zamestnanec, ktorý nastaví ročnú opakovanú úlohu, zadá telefónne číslo zákazníka, správu, ktorú má systém po roku odoslať.
Po roku SMS brána odošle SMS správu klientovi a stav úlohy sa zmení na "SMS odoslaná". Odpovede od klienta sa zapíšu do poľa správy v tej istej úlohe a stav úlohy sa zmení na "Prijatá SMS odpoveď".
Týmto spôsobom sa pracovníkovi služby ušetrí čas na hľadanie klienta, aby zistil, či nemá/nemá záujem o službu, a naplánovanie termínu služby len s klientmi, ktorí prejavili záujem.
Úlohy mobilnej aplikácie Ecofleet:

Dalšie výhody mobilných úloh Ecofleet zahŕňajú:
- Mobilná aplikácia Ecofleet je ideálna na prideľovanie úloh terénnym pracovníkom a kontrolu ich práce. Zadávanie úloh nebolo nikdy efektívnejšie
- mobilná aplikácia lokalizuje zamestnancov a vypočíta najrýchlejšiu trasu k zákazníkovi a dokončenie úlohy - šetrí čas.
- zaujímavou funkciou mobilnej aplikácie Ecofleet je zobrazenie všetkých monitorovaných objektov vo vozovom parku. Vodiči môžu sledovať polohu svojich kolegov.
- aplikácia nie je len prehliadač, ale natívna aplikácia, ktorá funguje aj mimo signálu GSM.
(Jednou z výhod aplikácie Ecofleet je, že umožňuje vykonávať úlohy offline. To znamená, že aj keď nie je k dispozícii mobilný internet, aplikáciu môžete používať. Všetky informácie sa synchronizujú hneď, ako sa vrátite do oblasti s mobilným pokrytím. To je veľký rozdiel oproti online aplikáciám CRM, ktoré na vykonávanie úloh a správu údajov vyžadujú internetové pripojenie. Offline dokončovanie úloh v aplikácii Ecofleet môže byť veľmi užitočné pre vodičov alebo pracovníkov na cestách, ktorí potrebujú prístup k informáciám aj v oblastiach s obmedzeným internetovým pripojením).
Mobilné úlohy Ecofleet z pohľadu plánovania:
